Linker

ADRA er Adventistkirkens globale utviklings- og nødhjelpsorganisasjon, et nettverk som er etablert i ca. 130 land. ADRA gir hjelp uavhengig av alder, kjønn, etnisk bakgrunn eller politisk – religiøs tilhørighet.

Mokollen skole

Tyrifjord videregående skole

Mosserød aldershjem

Norsk Bibelinstitutt

Gratis bibelkurs på nett og papir.

Fredheim er et livsstils- og velværesenter som hjelper deg til fornyet helse – et unikt tilbud til deg som ikke er tilfreds med bare å behandle symptomer, men som også ønsker å forebygge, samt påvirke årsaken til sykdom.

Skogli Helse- og Rehabiliteringssenter

Granheimstiftelsen - Vår misjon er å skape bærekraftige løsninger for å tjene lokalsamfunnet gjennom helhetlig utdannelse.

Adventist Review - Hold deg oppdatert med nyheter fra hele verden.

Maranatha Volunteers International er en ideell organisasjon som samarbeider med Syvendedags Adventistkirken og sørger for å sette opp kirke- og utdanningsbygg til trengende rundt om i verden.

Adventsangerne er Syvendedags Adventistkirkens største representasjonskor. Koret, under ledelse av sin dirigent Sverre Valen, så sitt første lys i forbindelse med Adventistkirkens 100 års jubileum i 1978. Frem til 2013, i en alder av 88 år, ledet han koret gjennom utallige øvelser og mange konserter i inn- og utlandet. Han var en eminent og følsom dirigent som ofte trakk fullsatte kirker.